صنایع ساختمانیمجله خبری

معرفی مصالح ساختمانی آنتی‌باکتریال به صنعت عمران کشور

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدعلی طاهباز، رئیس هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان در حاشیه سیزدهمین‌ نمایشگاه ایران نانو در جمع خبرنگاران، تولید افزودنی‌های بتن و مواد شیمیایی ساختمانی را از محصولات فناورانه این شرکت دانست و گفت: ۶ محصول مبتنی بر نانو فناوری تولید شده در این شرکت، تاییدیه نانو مقیاس را از ستاد فناوری نانو دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تزیینات، رنگ و طراحی داخلی خانه نانویی در ورودی ساختمان خلیج فارس از سوی ما انجام شده است، ادامه داد: ماده بندکشی آنتی باکتریال، ژیکاتکس، میکروسمنت، عایق رطوبتی و رنگ‌های نما از جمله محصولات نانویی است که در این‌نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.

رئیس هیات مدیره این شرکت، اصلی‌ترین مزیت مصالح ساختمانی تولید شده را آنتی باکتریال بودن مواد آن دانست و یادآور شد: استفاده از نانو نقره در ساختار این محصولات موجب شده تا این محصولات، کاربردهای بالایی در محیط‌های بیمارستانی و حتی فضاهای عمومی پیدا کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه نمایشگاه نانو امسال به دلیل قطعی گسترده اینترنت و عدم اطلاع‌رسانی مثبت و مؤثر با کاهش حضور مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه مواجه شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا