مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

1400 واحد مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران تعطیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعطیلی و پلمب یکهزار و ۴۰۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز ز آغاز گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک وزارت راه و شهرسازی(پنج ماه گذشته) در این استان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از رکنا، حسین جنتی روز سه شنبه در این باره گفت: از آغاز شروع طرح گشت های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در سطح شهر تهران و شهرهای استان با کمک تعزیرات و اماکن و اداره صمت موفق به ۱۱ هزار مورد بازرسی ظرف مدت پنج ماهه اخیر شده ایم به گونه ای که یکهزار و ۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز با طی فرآیند های قانونی پلمب شده اند.

وی افزود: از ۲۸ هزار مشاور املاک فعال در استان تعداد چهار هزار و ۵۰۰ مشاور املاک غیر مجاز است.

جنتی میزان جرایم اخذ شده تعزیراتی از مشاوران املاک غیر مجاز را از آغاز طرح مذکور ۸۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از مردم خواست به هنگام خرید و فروش و یا اجاره ملک خود حتما معامله را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا