مجله خبریراه و شهرسازی

مزایده ۵۸ قطعه تجاری، مسکونی و زمین در تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر، ۵۸ قطعه زمین تجاری، واحد مسکونی و مغازه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به مزایده گذاشته شده‌است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: ۵۸ قطعه زمین تجاری، واحد مسکونی و مغازه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ایام الله دهه فجر به مزایده گذاشته شده‌است. این مزایده با شرایط ویژه نقد و اقساط در شهرهای تهران، اسلامشهر، پیشوا، صفا دشت، فیروزکوه و دماوند اکران شده‌است.

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات کامل و مشخصات املاک و اراضی، مراحل برگزاری مزایده و از دریافت اسناد و شرایط ثبت نام در مزایده به سامانه ستاد ایران به «آدرس» مراجعه نموده و شماره مزایده ۲۰۰۲۰۰۳۰۲۹۰۰۰۰۰۲ را جست جو کنند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه مذکور ۲۵ بهمن ماه سال جاری تعیین شده و آگهی این مزایده، فردا و پس‌فردا روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا