راه و شهرسازیمجله خبری

کارگزاری مسکن مهر پردیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: اوایل اردیبهشت ماه امسال با حکم علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، امیرحسین جابر انصاری به‌عنوان سرپرست جدید شرکت عمران پردیس منصوب شد.

طی ماه‌های اخیر بخش تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر با کُندی مواجه شده که یکی از دلایل آن بلاتکلیفی مدیریت شرکت عمران پردیس پس از رفتن مهدی هدایت به شهرداری تهران بوده است. چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از مالکان مسکن مهر پردیس با حضور مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی نسبت به این روند اعتراض کرده و خواستار رسیدگی وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نابه‌سامان مساکن مهر این شهر شدند.

یکی مالکان مسکن مهر با طرح این پرسش که چرا به پیمانکاران پول نمی‌دهند، خطاب به مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفته بود: پیمانکاران کار نمی‌کنند. متقاضیان 11 سال است که آورده خود را پرداخت کرده‌اند.

یکی دیگر از متقاضیان با بیان این‌که بزرگ‌ترین مشکل ما این است که 11 سال است خانه ما را تحویل نمی‌دهند، گفت: همه ما مستأجریم و صاحبخانه‌ها به ما فشار می‌آورند.

در حالی حدود یک هفته از قول مساعد وزارت راهی‌ها برای حل مشکل پروژه‌های مسکن مهر پردیس می‌گذرد که خبر می‌رسد سرپرست عمران این شهر دستور واگذاری امور کارگزاری مسکن مهر به بخش خصوصی را صادر کرده است. بر این اساس قرار است طی فرآیندی واگذاری کارگزاری مسکن مهر پردیس در قالب “قرارداد حجمی” به بخش خصوصی سپرده شود.

قرار است در واگذاری کارگزاری مسکن مهر پردیس به بخش خصوصی از تجربه سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری استفاده شود. طبق پیگیری‌ها از شرکت عمران پردیس قرار است چند ماه پس از واگذاری کارگزاری به بخش خصوصی برای تعدادی از فازهای مسکن مهر پردیس، کارگزاری ایجاد شود. همچنین مقرر است نیروی کار مورد نیاز کارگزاری ها توسط بخش خصوصی مورد نظر سرپرست تامین شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا