مجله خبریراه و شهرسازی

حدود ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر در ۴ شهر خوزستان افتتاح می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بهره برداری یک هزار و ۵۵۷ واحد مسکن مهر در چهار شهر استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، مجتبی ظفری پور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین بهره برداری از ۸۴ واحد مسکن مهر شوش بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، طرح‌های مسکن مهر در سال ۱۳۸۶ در خوزستان آغاز شد که بخشی از این واحدها با گذشت سال‌ها همچنان تحویل متقاضیان نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان هدف‌گذاری شده که از این تعداد حدود ۴۵ هزار واحد مسکن تحویل و ۹ هزار و ۸۰۰ واحد به دلایل مختلف روند ساخت آنها تکمیل نشده است.

ظفری پور، تکمیل واحدهای مسکن مهر را از جمله اولویت‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای شوش، آبادان، ماهشهر و امیدیه همزمان با دهه فجر افتتاح و پیگیری برای تکمیل تمام مسکن‌های باقی مانده در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا