مجله خبریراه و شهرسازی

واحد‌های مسکن مهر بدون تجهیزات به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: تمامی واحد‌های مسکن مهر در حال حاضر با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که بسیاری از  خریداران مسکن مهر این روزها با مشکل تامین آب و برق مواجه هستند و به صورت مستمر هر روز شاهد ارسال اخبار و فیلم هایی از مالکان مسکن مهر به ویژه در پردیس و پرند در قالب شهروند خبرنگار هستیم در عین حال این واحدها دیر تحویل داده شده و یا واحدها ناقص واگذار می شوند که این موضوع امروز از سوی وزارت راه و شهرسازی و همچنین از سوی مسئولان شرکت عمران پردیس و پرند به صورت کامل رد شد.

در همین زمینه خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای مسکن مهر به صورت کامل با تجهیزات از جمله آب و برق به متقاضیان تحویل داده می شود و طبق قانون به هیچ عنوان واحدی بدون زیرساخت به متقاضیان تحویل داده نخواهد شد.

همچنین در همین رابطه  آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران پرند هم اظهار کرد: تمامی واحدهای مسکونی تحویل داده شده و به بهره برداری رسیده با امکانات و تجهیزات کامل به متقاضیان تحویل داده می شود و در این زمینه هیچ نگرانی به ویژه برای متقاضیان وجود ندارد.

بر اساس این گزارش در همین رابطه امروز قربانی مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز اعلام کرد: خرید و فروش‌های غیرقانونی مسکن های حمایتی دولت از جمله مسکن مهر موجب مشکلات قانونی در دریافت انشعابات می‌شود و در حال حاضر در شهرهای جدید برخی خریداران با این مشکل مواجه شده‌اند، در حالی که شبکه آب و برق وجود دارد اما مالک ثبت‌شده برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

به گفته قربانی برای تمام واحدهای افتتاح شده شبکه آب، برق، فاضلاب و گاز فراهم است و بدون ایجاد این شبکه‌ها ومحوطه‌سازی افتتاح واحدها انجام نمی‌شود. به امید اینکه با مراجعه متقاضیان مسکن مهر و مالکان ثبت شده آن‌ها در شرکت عمران شهر جدید، موضوع دریافت انشعابات در دستگاه‌های خدمات رسان به زودی رفع شود.

بر اساس این گزارش حال باید منتظر ماند و دید که ۲ هزار واحد مسکن مهری که تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود آیا بدون انشعابات خواهد بود یا خیر.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا