مجله خبریراه و شهرسازی

‌رییس‌جمهور چهار هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر پرند را افتتاح کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان روز پنجشنبه با حضور در شهر جدید پرند، چهار هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر را افتتاح کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، چهار هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر با حضور رییس جمهور به صورت رسمی تحویل متقاضیان شد تا پس از ۱۲ سال چشم انتظاری، پرونده مسکن مهر شهر جدید پرند بسته شود.

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز پنجشنبه به‌منظور بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی دولت مردمی به شهرستان رباط‌کریم سفر کرده کلید هشت واحد مسکونی را به صورت نمادین به خانواده‌های متقاضی مسکن مهر تحویل داد.

طرح مسکن مهر شهر جدید پرند از سال ۱۳۸۸ با هدف ساخت بیش از ۹۵ هزار واحد مسکونی شروع شد که در دولت سیزدهم حدود ۱۰ هزار واحد آن نیمه تمام بود و متقاضیان چشم انتظار تکمیل واحدها بودند.

رییس جمهور، ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱، در اولین سفر خود به شهر جدید پرند، ضمن بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، بر تسریع تکمیل واحدهای نیمه کاره تاکید کرد و در این راستا بیش از ۶ هزار واحد در پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح شد و ۴ هزار و ۳۸۰ واحد باقیمانده نیز امروز با حضور رئیس جمهور رسماً به بهره‌برداری رسید تا پرونده این طرح عظیم نیمه تمام بسته شود.

رییس جمهور صبح امروز مترو پرند را هم به صورت رسمی افتتاح کرد.

در این سفر وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران، فرمانده سپاه استان تهران و سایر مسوولان استانی و شهرستانی رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

شهر تازه تاسیس پرند در ۳۵ کیلومتری غرب پایتخت و در حاشیه آزاد راه تهران – ساوه واقع شده، ۴۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه حدود ۴۰ هزار نفر بین این شهر و تهران در تردد هستند.

هشت‌ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به‌زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد.

همچنین یک مرکز بهداشتی – درمانی در همکاری با مرکز اورژانس، یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم‌برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا