راه و شهرسازیمجله خبری

محدودیت تامین آب در برج‌های مسکن مهر پردیس/کیفیت زندگی در پردیس پایین است

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا جعفری با اشاره به دو ماموریت مدیریت زمین‌های باقیمانده پردیس و مسکن مهر این شهر، اظهار کرد:‌ برای تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر پردیس حدود 6500 میلیارد تومان منابع مالی نیاز است که هیچ ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: از این رو مدیریت پروژه‌ها و تامین مالی جزو اولویت‌هاست که آقای رئیس جمهور دستور داده این منابع باید تامین شود.

وی با اشاره به ضرورت تامین پروژه‌های زیربنایی  و روبنایی، افزود: با آماده شدن 60 هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر پردیس حداقل 100 هزار نفر به جمعیت این شهر افزوده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که به دلیل کمبود سرانه‌ها‌،خدمات، کمبود آب، کیفیت زندگی در پردیس پایین است، تصریح کرد: بسیاری از برج‌ها در طبقات محدودیت تامین آب دارند و باید این مشکل را به طور کامل مدیریت کنیم.

جعفری یادآور شد: متاسفانه علی‌رغم جذابیت جمعیت‌پذیری در پردیس، رشد جمعیت متناسب با رشد امکانات نبوده و این امکانات بسیار عقب است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران پیش‌تر نیز با بیان این‌که با 2 معضل در شهر پردیس مواجه هستیم، گفته بود: معضل اول واحدهای خالی از سکنه‌ای  این است که در اختیار دلالان و بنگاه‌های املاک قرار دارد.

جعفری افزود: اینها وقتی واحد را تحویل نمی‌گیرند، مثلاً در یک بلوک 20 واحدی 5 نفر نمی‌آیند واحد را تحویل بگیرند و هزینه‌ها به 15 نفر دیگر که واحد خود را تحویل گرفته‌اند، تحمیل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که عدم تحویل از سوی مالکانی که به‌صورت تجمیعی واحدها را خریداری کرده‌اند باعث کاهش امنیت می‌شود، افزود: از سوی دیگر الان بالغ بر 60 هزار واحد مسکن مهر متقاضیان، آماده نشده که بتوانیم آنها را تحویل دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی قرارداد اکثر این واحدها سال 97 و 98 امضا شده است، یادآور شد: 20 هزار واحد مسکن مهر نیز که تاکنون تحویل شده به دلیل عدم تکمیل از جنس آسانسور، محوطه یا انشعابات قابل استفاده نیست.

جعفری بیان کرد:‌ این واحدها فارغ از تحویل آنها، نهایت طرف -متقاضی، مالک- می آید وسایل خودش را داخل واحد می‌گذارد و می‌رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من خودم از سال 91 ثبت نام کردم اونم زون 2فاز 11 پردیس حدود 35 تا قسط بانک مسکن رو هم دادم هنوز تحویل ندادند مستاجر هستم و هر سال باید صاحبخانه را راضی کنم که دیگه امسال تحویل میدهند یعنی تف به این زندگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا