مجله خبریراه و شهرسازی

۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر ۱۴۰۲ تحویل مالکان داده می‌شود

پردیس- مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: هفت هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر ۱۴۰۲ تحویل مالکان داده می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، خلیل محبت خواه بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۶ کلاسه شهید تهرانی مقدم در فاز ۵ که به مناسبت هفته دولت و با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و هیأت همراه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مدرسه قبلاً با کاربری متفاوت تغییراتی در نمای داخل آن ایجاد شده بود که با تلاش پیمانکاران و شرکت عمران نمای داخلی آن ظرف ۲۰ روز اصلاح و با ۱۶ کلاس درس در مساحت زمین به متراژ دو هزار و ۳۳۳ متر مربع و زیر بنای ۵۰۲ متر به آموزش و پرورش تحویل می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح شش مدرسه دیگر با تلاش‌هایی که صورت گرفته طی سال تحصیلی جدید نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به انتخاب مناسب پیمانکاران تمامی پروژه‌ها فعال هستند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در مورد مساکن مهر نیز عنوان داشت: تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد باقی مانده که ۱۰ هزار واحد تکمیل شده است و سعی داریم در ۳ فاز مختلف تحویل مالکان داده شود که از اول پاییز شروع و در فاز اول هفت هزار واحد را تحویل خواهیم داد.

محبت خواه در ادامه با اشاره به بازدیدهای مکرر هر ماهه گفت: طبق بازدیدهای انجام شده نیاز مردم در فاز ۵ برای احداث مرکز محله زاینده رود که شامل مسجد، مرکز تجاری، بوستان و فضا سبز احصا شده است.

وی بیان داشت: در محل تعیین شده بوستان و فضای سبز، به متراژ هشت هزار و ۸۶۸ واحد که کل زیر بنا است توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و مشارکت عمران بیش از ۹۵ میلیارد تومان در زمان بندی ۱۸ ماهه این پروژه انجام خواهد شد.

محبت خواه اظهار داشت: با سرمایه گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بازار، محله و مسجد و کلانتری در فاز پنج کلنگ زنی شد که در برنامه زمانبندی مناسب پروژه و بعد مرحله اجرا و بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مقبره یادمان شهدا گفت: قرار شد با ارائه طرحی توسط مشاور که شایسته مقام شامخ شهدا باشد با حمایت شرکت عمران اجرا شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا