مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی مسکن مهر پردیس

درحالی قرار است ماه آینده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شود که پروژه‌های طرح مذکور این شهر ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اظهارات مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران قرار است ماه آینده 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح و تحویل متقاضیان آن شود.

علیرضا جعفری با اعلام این‌که شهرهای جدید 80 درصد از تعهدات خود در مسکن مهر را محقق کرده است، اظهار کرد:‌ تکمیل 10 هزار واحد در شهر جدید پردیس به شکل کلید تحویل و کامل، انجام شده و قرار است در اردیبهشت ماه افتتاح شود.

وی افزود: با تحویل این 10 هزار واحد حدود 30 هزار واحد نیمه‌تمام مسکن مهر در شهرهای جدید می‌ماند که عمده آنها (حدود 20 هزار واحد در شهر جدید پردیس) در حال احداث است.

بررسی وضعیت حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر پردیس حاکی از آن است که پیشرفت فیزیکی حدود 84 هزار واحد حدود 91 درصد است. بر این اساس پیشرفت فیزیکی محوطه‌سازی و آماده‌سازی این واحدها به ترتیب 80 و 70 درصد است.

همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیربنایی این 84 هزار واحد حدود 80 درصد و خدمات روبنایی حدود 74 درصد است. پیشرفت طرح‌های زیرساختی 84 هزار واحد مسکن مهر پردیس نیز 68 درصد است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا