اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

توپ اجرای مسکن ملی در زمین متقاضیان 

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین این روزها بازار مسکن همچنان چشم انتظار مسئولان برای بهبود شرایط است اما به نظر می رسد دولت برنامه ای برای تقویت و بهبود این بازار ندارد و سرنوشت  ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است چرا که مخبر، معاون اول رئیس جمهور در آخرین اظهار نظر خود بر خلاف صحبت و وعده های رئیس جمهور اعلام کرده دولت یک میلیون واحد مسکونی را نمی سازد بلکه خود مردم اقدام به ساخت این واحدها می کند.
این در حالی است که حدود ۵میلیون نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن که ثبت نام کرده اند چشم انتظار تحویل این واحدها هستند و هنوز هم بسیاری منتظر هستند که سایت دوباره باز شده و اقدام به ثبت نام کنند اما به نظر می‌رسد دولت تنها اقدام موثری که می خواهد در حوزه تولید مسکن انجام دهد اتمام پروژه های مسکن مهر است که البته آن هم بعید است چراکه بسیاری از این واحدها مشکل حقوقی دارند و با این میزان از افزایش قیمت ها بعید است که به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برسند.
گفتنی است دولت با توجه به وعده ای که در بخش مسکن به مردم  داده است باید تدابیر لازم را در دستور کار خود قرار دهد تا حداقل تعدادی از این واحدها را بتواند به بهره برداری برساند در چنین شرایطی که بخش عمده ای از تایید شدگان  آورده خود را تکمیل کرده اند بنابراین باید برای این متقاضیان اقدامات لازم صورت گیرد و تحویل زمین به تنهایی کاری از پیش نمی برد چرا که افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چنین شرایطی یک معضل اصلی با شمار می رود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا