راه و شهرسازیمجله خبری

تایید نهایی 3092 متقاضی برای مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین: «عبدالله بهادری» در ادامه گفت: تعداد کل ثبت نامی‌های استان تا به این لحظه ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر هستند که سه هزار و ۸۸۷ حائز شرایط اولیه بودند و سه هزار و ۹۲ نفر نیز تأیید نهایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۷۸۵ نفر آورده بالای ۴۰ میلیون خود را پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: برای افرادی که شرایط لازم را داشتند و تأیید نهایی شده‌اند و همچنین ۴۰ میلیون تومان و بالاتر در قسط اول پرداخت کرده باشند، پروژه تعریف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون برای ۳۰۹۲ نفر از افراد ثبت نامی زمین فراهم و برای ۱۷۸۵ نفر نیز پروژه تعریف شده است.

بهادری تصریح کرد: برای ساخت مسکن برای ۱۲ هزار نفر کسری زمین وجود داشت که ۱۳ مورد الحاق زمین برای اجرای این طرح در کارگروه امور زیربنایی استان، شورای برنامه ریزی استان تأیید و به شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شده که با تأیید این موارد در شورای عالی معماری شهرسازی، کسری زمین در استان نخواهیم داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا