مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

افزایش تراکم پروژه‌های مسکن ملی در چهار شهر استان تهران

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم مسکونی پروژه های نهضت ملی استان از سه به پنج طبقه مطابق دستور وزیر راه و شهرسازی و مصوبه قرارگاه جهادی مسکن خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی شهبازی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با ابطال مفاد بندهای یک صورتجلسه مورخه ۱۲ بهمن سال ۱۴۰۱ کمیسیون ماده پنج استان تراکم مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیرشهر و پاکدشت از سه طبقه به پنج طبقه افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش تراکم با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و مصوبه قرارگاه جهادی مسکن انجام شده است.

شهبازی همچنین از بررسی پرونده های موردی ۱۰ شهر استان شامل شهرهای فیروزکوه، ارجمند، حسن آباد، رودهن، دماوند، رباط کریم، ملارد، ورامین، باغستان، شهریار و اسلامشهر خبر داد.

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر معاون عمرانی استانداری تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، شهرداران شهرهای مربوطه نیز حضور مؤثری داشتند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا