مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۱۱ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین پناهی‌فر صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان اراضی تأمین شده برای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در محدوده شهرهای استان در حدود یک هزار و ۴۸۴ هکتار است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۴ هزار متقاضی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان تأیید شده است، اظهار کرد: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین شده که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.

به گفته پناهی‌فر، زمین‌های تأمین شده پس از طی مراحل الحاق یا تغییر کاربری برای آنها طرح تفکیکی و آماده سازی تهیه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: بنا بر آخرین آمار سازمان ملی زمین و مسکن استان خوزستان در میان ۳۵ اداره کل راه و شهر سازی کشور، جایگاه ششم در زمینه تأمین زمین نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها را به خود اختصاص داده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا