مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

ساخت 398 هزار واحد مسکن ملی در حال اجراست

رییس بنیاد مسکن گفت: در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست بررسی روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها در محل مرکز تحقیقات برگزار شد، گفت: در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۵ هزار و ۵۴۴ واحد اتمام یافته و تحویل شده است.

به گفته نیکزاد، ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد توسط بنیاد مسکن در بافت‌های فرسوده شهر تهران و ۲۰ هزار و ۶۵۰ واحد در دیگر شهرها در حال اجراست.

وی توضیح داد: در بخش مسکن روستایی۱۱۳ هزار و ۵۹۷ واحداتمام یافته است و ۱۴۵ هزار و ۹۲۵ واحد در حال اجراست.

نیکزاد گفت: ۳۴ هزار و ۱۰۷ قطعه زمین به روستاییان و متقاضیانی که می‌خواهند به روستا مهاجرت کنند واگذار شده تا نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا