مجله خبریراه و شهرسازی

این متقاضیان از طرح مسکن ملی پرند حذف می‌شوند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر در صورت عدم واریز اقساط (آورده) در مهلت تعیین شده طبق مصوبه شورای مسکن تهران حذف خواهند شد.

ایرنا، آرش صیادی روز سه‌شنبه افزود: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت مسکن ملی پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا