مجله خبریراه و شهرسازی

برنامه تامین زمین برای ۴۴ هزار متقاضی مسکن ملی پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: حدود ۳۱ هزار واحد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند در مراحل ساخت است و با توجه به محدودیت زمین برای ۴۴ هزار نفر باقی‌مانده برنامه‌هایی شامل الحاق اراضی و شهرک‌سازی در دستور کار داریم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، آرش صیادی اظهار کرد: حدود ۲۲۷ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند ثبت نام کردند که بر اساس شروط چهارگانه ۷۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت زمین‌هایی که در پرند وجود دارد ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن آغاز شد که بیشترین تعداد مسکن ملی در یک شهر محسوب می‌شود. عملیات اجرایی این ۳۱ هزار واحد نیز آغاز شده است. برای مابقی متقاضیان که حدود ۴۴ هزار نفر هستند فعلا امکان تامین زمین وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که تمهیداتی را به منظور تامین زمین برای متقاضیان مسکن در پرند در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: سناریوهای مختلفی شامل الحاق اراضی به پرند یا شهرک‌سازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار داریم. در این راستا اولین شهرک با نام «اعتمادیه» در وضعیت تملک اراضی است.

صیادی بیان کرد: از حدود یک ماه قبل مجوز احداث شهرک اعتمادیه را اخذ کردیم. هم‌اکنون در مراحل تملک اراضی و تهیه طرح تفصیلی برای این شهرک هستیم. ظرفیت این شهرک نیز حدود ۱۰ هزار نفر خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا