مجله خبریراه و شهرسازی

پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی مسکن «سبحان۲» قرچک آماده تحویل است

مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن گفت: پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی مسکن «سبحان۲» قرچک که سالها بلاتکلیف مانده بود، تکمیل شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن در جریان بازدید امروز وزیر راه و شهرسازی از پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی «سبحان ۲» قرچک، اظهار کرد: این پروژه که علیرغم احداث، طی چند سال اخیر بلاتکلیف و معطل مانده بود به دلایلی چون قدمت زیاد و مشکلات لوله‌کشی نیازمند بازسازی و اقدامات اصلاحی بود.

وی افزود: در پی تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر تکمیل و تحویل این پروژه به مردم، مقرر شد با ورود به پروژه سبحان ۲ به رفع مشکلات آن اقدام کنیم.

این مقام بانکی گفت: همزمان با عملیات مقاوم‌سازی، نوسازی و بازسازی، اقدامات دیگری نیز که در واحدها مورد نیاز بود اعم از تست‌های آب و برق و تأسیسات و مشکلات داخلی واحدها انجام شد. اقداماتی نیز برای رفع مشکلات فاضلاب شهری نیز در دست انجام است.

گفتنی است، این مجتمع مسکونی از یک هزار و سه واحد مسکونی و ۵۴ واحد تجاری برخوردار است و حدود ۱۰ سال می‌شود که با وجود تکمیل شده، اقدامی برای واگذاری آن صورت نگرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا