مجله خبریبورس و بازار

شرط دریافت مابه التفاوت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

معاون بازسازی مسکن روستایی گفت: متقاضیان مسکن روستایی که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کرده باشند در صورت تایید بنیاد مسکن می‌توانند تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن  با بیان اینکه متقاضیان مسکن روستایی که پیش از این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند در صورت معرفی بنیاد مسکن می‌توانند مابه التفاوت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که معادل ۱۵۰ میلیون تومان است را دریافت کنند.

به گفته وی در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط بانک‌ها خوب بوده و در صورت معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل می‌توان  اعلام کرد که روند سرعت پرداخت تسهیلات نوسازی واحد‌های مسکن روستایی افزایش می‌یابد.

او گفت: متقاضیانی که تا به امروز تسهیلات مسکن روستایی را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به بنیاد مسکن می‌توانند تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی را دریافت کنند، اما اگر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کرده باشند در صورت تایید بنیاد مسکن می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا