مجله خبریبورس و بازار

کاهش عجیب مستاجر در محله محبوب شرق

آنطور که مشاوران املاک می‌گویند: متقاضی رهن و اجاره خانه در محله نارمک کاهش یافته است و بیشتر مستاجران به دنبال تمدید قرارداد خود هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اکوایران، محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه 8 قرار گرفته است و از شمال به خیابان فرجام، از غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد متصل می‌شود.یک واسطه‌گر ملکی در محله نارمک با اشاره به  افزایش تقریبا دوبرابری رهن و اجاره‌خانه در این محله می‌گوید: در سال گذشته یک واحد 70 متری و 7 سال ساخت، با 100 میلیون تومان رهن و 7 میلیون تومان اجاره داده می‌شد اما در سال جاری این رقم به 150 میلیومن تومان رهن و 12 میلیون تومان اجاره رسیده است.

وی ادامه می‌دهد: در حال حاضر متقاضی رهن و اجاره بسیار کاهش یافته و اکثر مستاجران در حال تمدید قرارداد خود با موجران هستند و یا منطقه خود را تغییر می‌دهند و به مناطق پایین‌تر روی می‌آورند برای مثال از محله نارمک به محله تهران نو و یا از محله تهران نو به محله پیروزی جابه‌جا می‌شوند.

در محله نارمک، رهن واحدی با متراژ 120 متر، یک میلیارد و اجاره ماهانه آن 7 میلیون تومان است، واحدی دیگر با 91 مترمربع زیربنا،  500 میلیون تومان رهن و 16 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.رهن کامل واحدی با 120 مترمربع زیربنا، 800 میلیون تومان و واحدی با 108 مترمربع مساحت، 350 میلیون تومان است.

رهن واحدی با 50 مترمربع زیربنا، 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 8 میلیون تومان است. برای واحدی 68 متری نیز، 150 میلیون تومان رهن و 14 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

نارمک

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا