مجله خبریراه و شهرسازی

۴ استان کشور رکورددار بیشترین متقاضی مسکن شناخته شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴ استان تهران، اصفهان جنوب کرمان و فارس بیشترین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در خود جای داده اند که اراضی مورد نیاز برای این افراد هم در حال تامین شدن است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی  مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت:  بیشترین متقاضی تایید نهایی شده به تفکیک استان‌ها فارس، تهران و اصفهان و جنوب کرمان است که  دارای بیشترین متقاضی نهایی در طرح نهضت ملی مسکن است.

به گفته وی  ۴ استان دارای بیشترین زمین تامین شده  هستند که استان خراسان رضوی دارای بیشترین زمین تامین شده و به میزان ۹۱ هزار و ۱۶۰ واحد است و پس از آن فارس با ۷۲ هزار و ۴۰۰ واحد، تهران با ۷۶ هزار و ۸۸۲ واحد و جنوب کرمان با ۴ هزار و ۶۰۹ واحد قرار دارد.

او می‌گوید: در حال حاضر اراضی مورد نیاز در شهر‌های مختلف تعیین شده که در این زمینه همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این حوزه صورت گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا