راه و شهرسازیمجله خبری

مترو بعد از ۱۰ سال به پرند می‌رود؟

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مترو پرند، اعلام کرد: تکمیل خط مترو تهران- پرند تا پایان سال جاری انجام می‌شود. در این زمینه تمام امکانات موجود را به کار گرفته‌ایم. برای تکمیل خط مترو در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی(ره) تا شهر جدید پرند اقدامات لازم در حال انجام است و کار با جدیت دنبال می‌شود. موضوع بهره‌برداری از خط مترو پرند یکی از درخواست‌های جدی شهروندان است.

بر اساس این گزارش، مدیران شهری نیز وعده افتتاح ایستگاه مترو پرند را تا ۴ ماه آینده داده‌اند. محمدآقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این باره می‌گوید که شهرداری مصوبات خوبی از شورای شهر گرفته است و می‌تواند با اجرایی کردن آنها مشکلات مالی پروژه‌‌‌ها را مرتفع کند. البته دقت داشته باشید که درآمد اصلی شهرداری تهران در سه تا چهار ماه پایانی سال محقق می‌شود و باید منتظر باشیم که در آن زمان بودجه به پروژه‌‌‌های عمرانی تزریق شود. اما در خصوص مترو پرند هم باید بگویم پیمانکار در حال انجام وظایف خود است؛ اما تا پایان سال جاری وعده افتتاح یک خط مترو پرند داده شده است، این در حالی است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر ساخت خط دوم نیز آغاز شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا