مجله خبریراه و شهرسازی

مدیرعامل شهر جدید پردیس؛ مشکل اصلی متروی پردیس نقدینگی است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طرح متروی پردیس ایراداتی داشت که در شورای ترافیک استان مطرح و برای تأیید نهایی به شورای ترافیک استان تهران ارسال شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های آن شرکت در این باره در شهر جدید پردیس، توضیح داد: بر اساس طرح جامع پردیس که در حال بازنگری است، همه سرانه‌ها از جمله سرانه آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درمانی، تجاری، فضای سبز و سایر سرانه‌ها باید تأمین و تکمیل شود که بر تکمیل و تحویل به موقع زیرساخت‌ها در شهر جدید پردیس تاکید داریم.

وی از تعریف بسته‌های مشارکتی برای جذب سرمایه‌گذار در تأمین سرانه‌ها در آن شهر جدید خبر داد.

مشکل اصلی متروی پردیس نقدینگی است

محبت‌خواه، درباره متروی پردیس و برنامه‌های آن شرکت برای طراحی و ساخت مترو، گفت: طرح متروی پردیس ایراداتی داشت که در شورای ترافیک استان مطرح و برای تأیید نهایی به شورای ترافیک کشور در آن وزارتخانه ارسال شد و موارد آن حل شده است.

وی تصریح‌کرد: مشکل اصلی متروی پردیس نقدینگی است و به‌جز سرمایه‌گذار که باید کار را دنبال کند، با اعتبارات دولتی نمی‌توان این پروژه را تکمیل کرد و تحویل داد؛ بنابراین در تلاشیم تا از سایر منابع این کار دنبال و انجام شود. درباره مسکن مهر با تمهیداتی که در نظر گرفته شده، تلاش خواهیم کرد تا همه موارد به شکل اینترنتی برای متقاضیان پیگیری و اطلاع‌رسانی شود.

وی درباره دست به دست شدن و فروش واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، گفت: چنانچه واحدی تحت‌عنوان سوداگری و دلالی فروخته شود، هیچ تسهیلاتی به این واحدها تعلق نمی‌گیرد و جلوی آن را می‌گیریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا