مجله خبریبورس و بازار

هشدار سازمان مالیاتی به لوکس نشینان

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای به مالکان خودروها و خانه‌های گرانقیمت اعلام کرد که با مراجعه به سامانه مالیاتی نسبت به پرداخت مالیات تعیین شده اقدام کنند تا مشمول محدودیت‌های قانونی نشوند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، در اجرای تبصره ۶ قوانین بودجه سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مالیات متعلق به خودروها و واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت از طریق درگاه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir به اطلاع عموم مردم شریف کشور رسیده است. مالکان محترم می‌توانند با مراجعه به درگاه یاد شده نسبت به پرداخت مالیات تعیین شده اقدام نمایند تا مشمول محدودیت‌های قانونی نشوند.

شایان ذکر است آن دسته از مالکانی که به ارزش های تعیین شده یا مالکیت اعتراض دارند می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود در درگاه یاد شده اقدام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا