بورس و بازارمجله خبری

قیمت نهایی مسکن باید به صورت متعارف کنترل شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از صدای بورس،محمدعلی پورشیرازی دبیر انجمن شرکت های ساختمانی ایران گفت: مسکن یک نیاز مستمر و بسیار حساس مردم است. ولی متاسفانه هم اکنون از مسکن سوء استفاده های سیاسی می شود.

وی افزود: برخی از اجلاس مورد نیاز ساخت مسکن در اختیار مستقیم و غیر مستقیم دولت است، به عنوان مثال قیمت آهن و سیمان ۱۰ برابر شده است. به جای اینکه ماهانه ۱۵۰ هزار تومان به حقوق مردم اضافه کنند بهتر است قیمت اجناس مورد نیاز ساخت مسکن را کاهش بدهند.

پورشیرازی اظهار داشت: در قیمت مسکن سه گروه سازنده، فروشنده و خریدار مطرح هستند. وقتی سازنده در مقابل تورم ماهانه قرار می گیرد برای اطمینان از سرمایه گذاری خود میزان سود خود را افزایش می دهد.

دبیر انجمن شرکت های ساختمانی ایران افزود: باید قیمت نهایی مسکن یعنی قیمت نهایی سازنده را به صورت متعارف کنترل کنیم نه به صورت شلاقی. یعنی در پایان ساخت مسکن یک کارشناس واقعی قیمت نهایی و واقعی مسکن را برآورد کند. سرمایه گذار تضمین سرمایه گذاری می خواهد و باید بداند که سرمایه اش از بین نمی رود و مسکنی که می سازد به قیمت واقعی خریدار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا