مجله خبریبورس و بازار

قیمت مسکن 10 درصد کاهش داشته است

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: همزمان با کاهش ریسک سرمایه گذاری مسکن در تهران، شاهد افزایش تولید مسکن و کاهش قیمت تا ۱۰ درصد در مناطق مختلف بوده ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تجارت نیوز، فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه استان تهران، پیشران در تولید مسکن بوده اما در دو سال اخیر با افت تولید همراه شده است گفت: بررسی آمارهای مسکن در استان تهران حاکی از آن است که سایر شهرها و نقاط کشور هم به تبعیت از تهران و آمارهای آن دچار تحول و تغییر می شوند.

وی افزود: مهمترین عامل افت تولید مسکن، افزایش ریسک سرمایه گذاری در بخش مسکن بوده که همین امر به سایر بخش ها هم هدایت می شود.

دبیر انجمن انبوه سازان اظهار کرد: بازار مسکن دچار رکود شده است و تورم در مسکن هر روز خود را نشان می دهد. آمارهای بازار مسکن حاکی از آن است که نهاده های تولید مسکن در مدار افزایش قیمت هستند.

او گفت: البته بررسی ها نشان داده است که ریسک سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران و سازندگان به بازار مسکن کشور تا حدودی کمتر شده و ما شاهد کاهش حدود ۱۰ درصدی قیمت مسکن در تهران و سایر شهرهای کشور بوده ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا