مجله خبریبورس و بازار

قیمت مسکن در رباط کریم چند؟

یک واسطه‌گر ملکی در رباط کریم می گوید: سال گذشته هر مترمربع مسکن در این شهر، حدود ۱۷ الی ۱۸ میلیون تومان بود که پس از ۶ ماه، این رقم به هر مترمربع ۲۸ میلیون تومان هم رسید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از شهرآرانیوز، رباط کریم مرکز شهرستان رباط کریم در استان تهران است و از شمال با شهرستان شهریار از جنوب با شهرستان های ری و اسلامشهر از شرق با شهرستان بهارستان و از غرب با شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی همسایگی دارد.

یک واسطه گر ملکی در رباط کریم با اشاره به وضعیت رکود در بازار ملکی این شهر می گوید: هم‌اکنون تنها مصرف کننده واقعی وجود دارد آن هم به تعداد انگشت شمار.

وی ادامه می دهد: سال گذشته هر مترمربع مسکن در این شهر، حدود ۱۷ الی ۱۸ میلیون تومان بود که پس از ۶ ماه، این رقم به هر مترمربع ۲۸ میلیون تومان هم رسید.

وی افزود: اما از ۶ ماه گذشته تا به الان بازار در نوسان بود و هر مترمربع مسکن به ۲۲ میلیون تومان هم کاهش پیدا کرد.

هم اکنون برخی فروشندگان نیز، با توجه به شرایط اضطراری و نیاز خود زیر قیمت منطقه قیمت گذاری و برای مثال برای هر مترمربع ملک خود، ۱۹ میلیون تومان پیشنهاد می کنند و این کاهش قیمت ها نیز گاهی نتیجه عکس می دهد و موجب افزایش رکود می شود؛ چراکه خریداران برای کاهش بیشتر، مردد می شوند.

در رباط کریم، واحدی با ۱۴۳ مترمربع زیربنا و چهار سال عمربنا، چهار میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۵۷ مترمربع زیربنا و ۱۰ سال ساخت، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحدی دیگر با ۱۴۴ مترمربع مساحت و یک سال ساخت، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۶۵ مترمربع مساحت و ۶ سال ساخت، ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت مسکن در رباط کریم
متراژ سن بنا قیمت کل
105 1 2 میلیارد و 310 میلیون تومان
143 4 4 میلیارد و 75 میلیون تومان
80 1 1 میلیارد و 100 میلیون تومان
144 1 3 میلیارد و 800 میلیون تومان
57 10 1 میلیارد و 100 میلیون تومان
80 12 900 میلیون تومان
50 5 630 میلیون تومان
65 6 980 میلیون تومان
70 8 1 میلیارد و 500 میلیون تومان
68 2 1 میلیارد و 224 میلیون تومان
150 نوساز 4 میلیارد و 500 میلیون تومان
190 2 5 میلیارد تومان
162 2 4 میلیارد و 400 میلیون تومان

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا