بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

قیمت تمام شده مسکن کاهش خواهد یافت

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد صدیف بدری در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: با هدف بهره‌مندسازی قشر ضعیف و جوان جامعه از مسکن، درصدد هستیم قیمت تمام شده مسکن را کاهش دهیم تا امکان و شرایط موجود برای بهره‌مندی از مسکن برای همگان محقق شود.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای مهمی که در این زمینه در نظر گرفته شده تأمین زمین رایگان، کاهش قیمت مصالح ساختمانی و همکاری همه‌جانبه بانک‌ها است تا زمینه تحقق این طرح را در برنامه‌ای چهار ساله بگنجانیم و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در تولید مسکن باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در استان اردبیل عملیات اجرایی 40 هزار واحد آغاز شده که این مسئله امکان اجرا و تحویل واحدها را فراهم کرده و در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری‌های خوبی در این راستا دارد.

بدری بیان کرد: ارائه تسهیلات به متقاضیان در مناطق شهری تا سقف 400 میلیون تومان و در روستاها تا سقف 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده که شرایط لازم برای خانه‌دار شدن افراد نیازمند فراهم شود و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه همکاری‌های مسئولان و متولیان مربوطه از افراد تحت پوشش امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: پشتیبانی‌های لازم برای تأمین منابع مورد نیاز از طریق خیرین و نهادها نیز از موارد حائز اهمیتی است که در این زمینه نیز اقدامات لازم برای بهره‌مندسازی افراد از مسکن انجام یافته و تلاش و جدیت بر این است تا شاهد رشد و توسعه مسکن در کشور و علی‌الخصوص در استان باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا