مجله خبریبورس و بازار

قیمت آپارتمان 100 متری در پردیس چند؟

با افزایش قیمت خانه در تهران قیمت ها همواره در حال تغییر هستند تا جایی که قیمت مسکن در اطراف تهران نیز با افزایش همراه شده و جدیدترین قیمت هر متر آپارتمان 100 متری در پردیس 28 میلیون و 500 هزار تومان است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از کاماپرس، در ادامه این مطلب قیمت 6 آپارتمان 100 متری در پردیس را بررسی خواهیم کرد:

آپارتمان 100 متری در پردیس محدوده فاز 8 با عمر بنا یک سال، 2 میلیارد و 850 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و برای هر متر آن 28 میلیون و 500 هزار تومان قیمت تعیین شده است. از امکانات این آپارتمان 100 متری می توان به دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

دیگر آپارتمان 100 متری در پردیس محدوده فاز 8 قیمتی معادل 2 میلیارد و 900 میلیون تومان دارد. این واحد نوساز در طبقه چهارم واقع شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

واحد نوساز 100 متری در فاز 8 پردیس با بودجه سه میلیارد و 300 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و هر متر آن 33 میلیون تومان قیمت دارد. از امکانات این آپارتمان 100 متری در پردیس می توان دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

واحدی با عمر بنا 14 سال به قیمت سه میلیارد و 999 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان 100 متری در پردیس در فاز 2 واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور و پارکینگ دارد. متقاضی برای خرید هر متر این واحد واقع در طبقه چهارم باید 39 میلیون و 900 هزارتومان پرداخت کند.

آپارتمان 100 متری در فاز 1 پردیس چهار میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در سال 85 ساخته شده و قیمت هر متر آن 40 میلیون تومان است. این واحد با امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری در طبقه سوم واقع شده است.

خریدار برای خرید آپارتمان دوخوابه 100 متری با عمر بنا 15 سال باید پنج میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازد. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون پارکنیگ و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این واحد باید 55 میلیون تومان پرداخت کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا