بورس و بازارمجله خبری

قیمت آپارتمان‌های منطقه ۲ در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  برای مثال واحد آپارتمانی ۷۵ متری در سعادت‌آباد که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۴‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

همچنین سرمایه مورد نیاز برای خرید واحد آپارتمانی ۱۸۸ متری در فرحزاد که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خواب داشته باشد، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی ۶ ساله در طرشت با متراژ ۸۷ متر و به همراه ۲ اتاق خواب، ۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است.

همچنین برای خرید خانه‌ای در گیشا (کوی نصر) که متراژ آن ۷۵ متر باشد و عمر آن ۱۷ سال باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۴ میلیارد تومان بودجه لازم است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در ستارخان که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان باید پرداخت کنید.

همچنین واحدی نوساز در شهرک‌غرب که متراژ آن ۱۹۳ متر باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۸۵ متری در صادقیه که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان است.

واحد ۱۲ ساله‌ای با متراژ ۱۰۵ متر در پونک که ۲ خواب داشته باشد، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های منطقه ۲ تهران چند؟

نادیا سیه‌کار؛

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا