مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

راه‌اندازی قرارگاه راه روستایی از امروز

وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان در وزارت راه وشهرسازی قرارگاه راه روستایی راه اندازی می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در آئین نامه افتتاح ۲۸۵۴ کیلومترراه روستایی گفت: امروز هرچه به روستاییان خدمت کنیم کم است و رسیدگی به روستا جزو اولویت‌های دولت است.

وی افزود: در روزهای آینده نیز افتتاح مسکن روستایی را خواهیم داشت. مهرداد بذرپاش با بیان اینکه از ۲۸۵۴ کیلومتر ۴۵۸ کیلومتر راه روستایی احداث و ۲۳۹۴ کیلومتر بهسازی شده است بیان کرد: از امروز قرار گاه راه روستایی در وزارت راه وشهرسازی راه اندازی می‌کنیم و از تشکل‌های جهادی برای پیشبرد اهداف درخواست کمک داریم.

وی تاکید کرد ۱۸ درصد راه روستایی باقی مانده نیازمند تمرکز است و هر امکانی که داشته باشیم در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌دهیم زیرا هر چقدر راه روستایی توسعه یابد خدمت رسانی بهتر انجام می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا