راه و شهرسازیمجله خبری

نشست مشورتی سازندگان شاخص شهر و فعالان حوزه ساختمان

به گزارش ساختمان آنلاین:  نشست مشورتی سازندگان شاخص شهر تهران در بخش خصوصی با مدیران شهری تهران عصر روز یکشنبه  ٧ آذر در هتل هما برگزار شد.

در این نشست که با همکاری دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران و به میزبانی و حمایت مهندس پژمان جوزی و با استقبال و حضور چشمگیر سازندگان برگزار شد ، حجت الاسلام دکتر سید محمد آقامیری عضو و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران و شهرداران و معاونت های شهرسازی مناطق ١ الی ٤ شهر تهران، اعضای هیات مدیره تشکل های تاثیرگذار حوزه صنعت ساختمان نظیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ( با حضور مهندس بهمن مومنی مقدم عضو هیات مدیره ) حضور و به بیان موضوعات حوزه شهرسازی و ساختمان در حوزه شهر تهران پرداختند.

از چهره های شاخص بخش خصوصی حاضر در این نشست میتوان به مهندس حسن رفتاری، علاالدین ، مرتضی حاج میرزا ، صحیح النسب، جهانیان ،پرداختی و آسویار و …. اشاره نمود.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا