راه و شهرسازیمجله خبری

فرونشست زمین در خیابان سپاه

به گزارش ساختمان آنلاین:  و براساس اعلام سرهنگ علی‌‌‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در ساعت ۷:۴۰ روز پنج‌شنبه ششم مرداد، خیابان سپاه در مسیر جنوب به شمال بعد از خیابان انقلاب، دچار فرونشست شد.

به این ترتیب پلیس راهور با توجه به رخداد مذکور با هدف ایمن‌‌‌سازی تردد محدودیت ترافیکی اعمال کرد. البته با وجود حضور عوامل امدادی، پلیس راهور و نیز عوامل شهرداری تهران در محل و تلاش برای روان‌‌‌سازی ترافیک، تردد در این محدوده در ساعات اولیه با چالش همراه بود. شهرداری منطقه ۷ علت این فرونشست را بارندگی شدید پنج‌شنبه شب اعلام کرد.

بنابر اظهارات مسوولان شهرداری منطقه ۷ تهران، طی بارندگی شدید پنج‌شنبه شب و گرفتگی نهر خیابان سپاه، بخشی از آب، زیر آسفالت این معبر نفوذ کرده و موجب نشست خیابان شد. جمعه شب نیز آسفالت این معبر مرمت شد و دیروز تردد در خیابان سپاه به صورت عادی برقرار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا