بورس و بازارتازه هافن آوری های ساختمانیمجله خبری

نحوه خرید و فروش ملک با استفاده از رمز ارزها

به گزارش ساختمان آنلاین:   حدود یک سالی هست که توکن های غیرمثلی با استقبال گسترده عموم مردم مواجه شده‌اند و خرید و فروش آیتم‌های درون بازی‌ها یا آثار هنری در قالب این توکن‌ها به امری عادی تبدیل شده است.

به گزارش سایت بی‌این کریپتو، نیز قرار است خانه‌ای در ایالت فلوریدا آمریکا به شکل توکن غیرمثلی در بیاید و به حراج گذاشته شود.

این ملک که ساختاری اسپانیایی دارد قرار است توسط شرکت Propy و با قیمت پایه ۶۵۰ هزار دلار به حراج گذاشته شود! در واقع حق مالکیت این خانه قرار است در قالب یک توکن غیرمثلی به حراج گذاشته شود.

لزلی الساندرا (Leslie Alessandra)، مالک فعلی این ملک قرار است تا این ملک را برای اولین بار به صورت توکن غیرمثلی به فروش برساند!

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مباحث حوزه تکنولوژی NFT روز به روز در حال گسترده‌تر شدن است و هر روزه افراد بیشتری به دنبال استفاده از این تکنولوژی هستند.

استفاده از توکن غیرمثلی برای خرید و فروش املاک، اولین بار و به صورت مجازی و برای زمین‌های بازی سندباکس (SANDBOX) مورد استفاده قرار گرفت.

این اولین بار است که یک ملک فیزیکی و در دنیای واقعی در حال فروش در قالب توکن NFT است! این اتفاق قطعا بسیار مهم خواهد بود!

آیا خرید و فروش این خانه قانونی خواهد بود؟

برای فروش یک ملک فیزیکی مانند این مورد، باید شخصی حقوقی وجود داشته باشد تا مالکیت را انتقال دهد و این انتقال باید در دفتر اسناد ایالت به ثبت برسد.

الساندرا از فروش این خانه در قالب توکن NFT بسیار خوشحال است و امیدوار است که این خانه به فردی که او هم مدافع حوزه ارز‌های دیجیتال و توکن غیرمثلی است برسد.

قابل ذکر است که حراج فروش خانه در تاریخ ۸ فوریه انجام می‌شود و تاکنون نیز ۲۰۰۰ نفر برای شرکت در این حراج ثبت نام کرده‌اند.

عرشه آنلاین

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا