اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

شهرداری لایحه فروش متری مسکن را به شورا بیاورد

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین  اظهارداشت: شهرداری برای ورود به طرح فروش متری مسکن ملزم است که به شورا لایحه بیاورد .

وی افزود: ورود به طرح فروش متری مسکن باید با بررسی ابعاد همه جانبه آن و همچنین سنجش تبعات مالی آن همراه باشد.

عضو شورای شهر تهران همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با ساختمان آنلاین در واکنش به این موضوع که سرانجام تذکر به شهرداری تهران برای اجتناب از کلنگ زنی پروژه ها بدون صدور پروانه به کجا رسید اظهارداشت: شورا تذکر کتبی خود در این زمینه را به شهرداری ابلاغ کرده است و شهرداری هم قول داده که این رویه را اصلاح کند و در این زمینه پاسخگوی شورا باشد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا برآوردی درباره تعداد پروژه هایی که از سوی شهرداری تهران بدون صدور پروانه ،کلنگ زنی شده است دارید ؟ تصریح کرد: بررسی حاکی از آن است که تاکنون دو فقره پروژه مسکن ،بدون صدور پروانه ساخت ،کلنگ زنی شده است.

امانی درباره تبعات کلنگ زنی پروژه ها بدون صدور مجوزهای ساخت اذعان داشت: قطعا این امر می تواند برای شهرداری در بردارنده تبعات حقوقی باشد و از این رو بنده در تذکرم در صحن شورا در این رابطه تاکید داشتم که شهرداری پروژه هایی را کلنگ زنی کند که پروانه های آنها صادر شده باشد و سایر مشخصات فنی ساخت نظیر تعداد پروژه ،متراژ ،سازنده و.. به طور کامل مشخص شده باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا