مجله خبریراه و شهرسازی

حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های عمران روستایی

مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این موضوع در دیدار اخیر اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن با رئیس قوه مقننه اعلام شد.

این گزارش می افزاید، در دیدار رئیس بنیاد مسکن، اعضای شورای مرکزی و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با آقای دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گزارش مشروحی از عملکرد بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها و همچنین پیشرفت برنامه های ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن در شهر و روستا، مسکن محرومین و بازسازی خانه های تخریب شده در حوادث طبیعی به رئیس قوه مقننه ارائه شد.

دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و از یادگارهای امام راحل می باشد، بر حمایت از برنامه بنیاد مسکن برای تسریع در طرح های توسعه عمران روستایی تاکید کرد.
رئیس مجلس افزود: در تدوین برنامه هفتم توسعه ضروری است بنیاد مسکن و پژوهشکده سوانح طبیعی برای توسعه و عمران روستاها با توان مضاعف پا به میدان گذارده و مجلس نیز باید از مطالعات انجام شده و پیشنهادات ارائه شده جهت توسعه و عمران روستاها استفاده نماید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا