بورس و بازارفن آوری های ساختمانیمجله خبری

ادل عمارت سیلوستر استالونه را خرید

به گزارش ساختمان آنلاین: ادل خواننده مشهور ۳۳ ساله عمارت لوکس سیلوستر استالونه هنرپیشه سرشناس ۷۵ ساله را به قیمت ۵۸ میلیون دلار خرید. این خانه فوق‌العاده مدرن ۱۷۲۶ مترمربع زیربنا دارد و در منطقه لوکس‌نشین بورلی هیلز لس‌آنجلس واقع شده است. ای عمارت باشکوه ۶ اتاق خواب ۹ حمام، باشگاه ورزشی سونا، استخر اینفینیتی (به‌اصطلاح بی‌نهایت)، سینما، بار، استودیو حرفه‌ای و چندین امکانات رفاهی دیگر دارد. سیلوستر استالونه سال گذشته این خانه را با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار برای فروش گذاشته بود. مشاوران املاک این منطقه معتقدند ادل توانسته با قیمتی فوق‌العاده خوب صاحب این عمارت کم‌نظیر شود.

این خواننده حفظ دارایی باشکوه استالونه در بورلی هیلز را تضمین کرد و تنها نیمی از قیمت اولیه فهرست را پرداخت کرد! قیمت اولیه درخواستی ۱۱۰ میلیون دلار بوده و پس از به فروش نرفتن این عمارت، به ۸۰ میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، ادل توانست کلیدهای این خانه باشکوه را با قیمت ۵۸ میلیون دلار به دست آورد.

این ملک یک خانه مدیترانه‌ای معاصر در زمینی به وسعت ۳.۵ هکتار در محوطه منحصر به فرد پارک شمالی بورلی است.

همشهری آنلاین

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا