مجله خبریراه و شهرسازی

اجرای طرح کلید با کلید با ۴۰ درصد تخفیف در حال انجام است

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در طرح جدید دولت مالکین منازل فرسوده می‌توانند واحد نوساز یا زمین‌های ارائه شده دولت را با ۴۰ درصد تخفیف معاوضه کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، محمد آئینی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در گفتگو با برنامه روی خط اقتصاد اظهار داشت: بیست هزار واحد از برنامه ملی مسکن در بافت‌های فرسوده در استان‌های تهران، مشهد، شیراز، بوشهر، یاسوج و بندرعباس به بهره برداری رسید که نشان از عزم و توجه دولت به این مساله دارد.

آئینی افزود: دولت سیاستهای راهبردی در خصوص ۱۴۶ هزار و ۷۰۰ واحد فرسوده دارد که سال گذشته در هفته دولت ۱۲ هزار واحد، در دهه فجر ۱۳ هزار واحد و در سالروز آزادی خرمشهر امسال ۵ هزار واحد و در این هفته هم ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسید که در مجموع شاهد ۵۰ هزار واحد از سال گذشته بودیم و روند رو به رشدی را هم داریم.

وی با بیان برخی مشکلات همچون چندبرابری حق بیمه پروانه در برخی مناطق بیان کرد: اصلاحاتی در این باره در دست اقدام و مشکلات در حال کاهش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مقایسه با سال گذشته در ۱۲۷ شهر شاهد افزایش نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده هستیم که با رشد ۴۹ درصدی میانگین رشد در کل کشور و ۲.۵ برابری در تهران روبرو شدیم.

وی از تعیین بسته‌های تشویقی دولت با همکاری شهرداری‌ها خبر داد و گفت: بسته تشویقی در ۱۹ بند در خصوص تخفیف صدور پروانه تا موارد بانکی ابلاغ و مصوب شده و به زودی بسته تشویقی دیگری هم با شناسایی مالکین بافت‌های فرسوده ابلاغ خواهد شد.
وی خبر خوب کلید با کلید یا کلید با زمین را ویژه مالکین بافتهای فرسوده اعلام کرد که می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف در خرید منزل خود با با یکی از واحدهای نوساز یا زمین معاوضه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا