راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

نیکزاد: روند اجرایی طرح‌های مسکن هر هفته رصد و پیگیری می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر نیکزاد در آیین افتتاح طرح مسکن ۲۴ واحدی خیرساز در شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دغدغه‌ای رهبر معظم انقلاب در حوزه مسکن، افزود: معظم‌له در دیدار اخیر با دولتمردان، نسبت به اقدامات دولت ابراز رضایت کردند اما تنها دغدغه و نگرانی ایشان در حوزه مسکن بود که پس از آن، رییس‌جمهور هر هفته جلسه تشکیل می‌دهد و اجرای طرح‌های این حوزه را رصد و پیگیری می‌کند.

نیکزاد با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ هزار واحد مسکن از سوی این نهاد در شهرها و روستاهای کشور در حال احداث است، گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بروجن با شتاب و کیفیت خوبی در حال انجام است.

وی با تبیین عملکرد دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: امروز مسوولان نظام با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند و این مهم را می‌توان در مدیریت حوادثی نظیر سیل و زلزله مشاهده کرد به‌طوری‌که هر زمان که نقطه‌ای از کشور دچار حادثه شده است رییس‌جمهور، معاون اول، وزیران و مدیران ارشد کشور به سرعت در محل حاضر می‌شوند و در رسیدگی به امور مردم حادثه‌دیده تلاش می‌کنند.

نیکزاد تصریح کرد: این در حالی است که دشمن دائم در تلاش است تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد که در این خصوص باید نسبت به تبیین دستاوردهای دولت و نظام اقدام کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای سیاه‌نمایی افزود: ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از مهمترین اهداف دشمن است که در مقابل آن باید تا می‌توان در تبیین دستاوردها و اقدامات دولت و نظام اسلامی اقدام کرد و این تبیین نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی تاکید کرد: آمریکایی که در طول تاریخ جنایت‌های بسیاری مرتکب شده و بخشی از این جنایت‌ها را در حق مردم ایران روا داشته است اکنون خود را مدافع حقوق بشر می‌داند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود امنیت و آرامش در ایران اسلامی، تصریح کرد: این امنیت به راحتی به دست نیامده است و ثمره خون هزاران شهید و همراهی و همدلی ملت است که اگر این ایثارگری‌ها نبود راحتی امروز را نداشتیم.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی خیران کشور اظهار داشت: خیران با ایجاد شغل و احداث مسکن برای جوانان نقش بسزایی در پیشبرد برنامه‌های کشور ایفا می‌کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات خیران کشور و از جمله استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: نه تنها باید این اقدامات ارزشمند را به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی کرد بلکه مسوولان موظفند تا همراهی با طرح‌های خیری را در اولویت کار خود دهند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در سفر یک روزه به دعوت نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرد.

بازدید از عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، بررسی طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها و شرکت در افتتاح طرح خیری مسکن‌سازی در شهر بروجن از جمله برنامه‌های سفر اکبر نیکزاد به شهرستان بروجن است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا