مجله خبریراه و شهرسازی

۱۳۰ هزار هرمزگانی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۵ هزار واحد شهری و روستایی در استان تکلیف شده است، گفت: حدود ۱۳۰ هزار نفر تاکنون در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، عباس کمالی افزود: از این تعداد افرادی که تاکنون نام نویسی کرده‌اند، ۳۰ هزار نفر واجد شرایط و حائز تایید نهایی و ۱۶ هزار نفر نیز واریزی وجه بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند.وی تعهد دولت سیزدهم را ۵۰ هزار واحد مسکن در هرمزگان عنوان و بیان کرد: البته سهمیه تکلیفی استان هرمزگان در حوزه مسکن شهری ۵۰ هزار واحد و در حوزه روستایی ۱۵ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان ابراز کرد: تاکنون صدور پروانه ۳۷ هزار واحد مسکونی که افزون بر هفت هزار واحد فونداسیون به اتمام رسیده، برای ۳۷ هزار و ۳۱۳ واحد نیز پروانه اخذ شده و افزون بر ۶ هزار واحد دارای اسکلت و سقف است.

کمالی ادامه داد: با توجه به وسعت شهرها با شناسایی اراضی از طریق تعیین تکلیف و تخصیص زمین در محدوده و الحاق اراضی در حریم شهرها با کسب مجوزهای قانونی در شهرستان های بستک، بندر خمیر، میناب، حاجی آباد، بندرلنگه، سیریک، بندرعباس، رودان و بشاگرد به میزان یکهزار و ۹۳۷ هکتار تامین شد.

وی یادآورشد: دستیابی به این مهم با حمایت و پیگیری مجدانه استاندار هرمزگان، همراهی دستگاه های اجرایی و تلاش شبانه‌روزی همکاران در بخش مسکن حاصل شده است و افتخاری برای راه و شهرسازی هرمزگان بوده که در ارزیابی ملی توسط وزارت راه و شهرسازی عملکرد آن در ردیف استان های پیشرو و برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: سامانه نام نویسی طرح ملی مسکن امسال چندین بار بازگشایی شده و مردم تا پایان سال نیز مجدد هر بار به مدت ۲ ماه مهلت ثبت نام دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا