بورس و بازارراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

تعهد به ساخت ۱۴۲۰ واحد طرح مسکن ملی در اراک

به گزارش ساختمان آنلاین:  حامد طهماسبی با اشاره به مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در طرح جهش ملی مسکن گفت: این ستاد متعهد به ساخت ۱۳۲۰ واحد در شهر اراک و ۲۰۰ واحد در شهر مهاجران شده است و خوشبختانه روند اجرای پروژه‌ها و همکاری متقاضیان در پرداخت وجوه مطلوب است.

وی با بیان اینکه پروژه ۱۳۲۰ واحدی اراک شامل دو بخش ۹۳۶ واحدی و ۳۸۴ واحدی است ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم این واحدها ظرف ۲ سال آینده آماده تحویل به متقاضیان شود.

نماینده شرکت عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اراک تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هلدینگ است و بیشتر در طرح‌های عمرانی مشارکت دارد. این ستاد برحسب تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی می‌شود.

طهماسبی گفت: رسالت شرکت عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صرفاً پیگیری ساخت و نظارت بر کیفیت ساخت این واحدها است و در خصوص تسهیلات اعطایی و آورده متقاضیان مسولیتی نداشته و میزان پرداختی توسط اداره راه و شهرسازی تعیین و ابلاغ می‌شود.

طهماسبی در خصوص پروژه‌های مسکن ملی ساوه نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت حدود ۱۸۰۰ واحد در ساوه ورود کرده است البته در ارتباط با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در طرح جهش ملی مسکن در سایر شهرستانهای استان نیاز به هماهنگی و ابلاغ دفتر مرکزی ستاد است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا