راه و شهرسازیمجله خبری

جزئیات ثبت‌نام طرح جهش مسکن در بوشهر

به گزارش ساختمان آنلاین: فرزاد رستمی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت، تأمین مسکن برای افراد فاقد مسکن است که در این راستا چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال احداث می‌شود.

وی سهم استان بوشهر در این طرح را ۵۰ هزار واحد عنوان کرد و ادامه داد: دولت با تسهیل شرایط و ارائه خدمات مناسب و تسهیلات مورد نیاز، زمینه را برای خانه‌دار شدن مردم در نقاط مختلف فراهم کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تأمین زمین مورد نیاز برای این طرح در استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۶ هزار نفر در استان بوشهر در طرح جهش تولید مسکن نام نویسی کرده‌اند.

ساخت سالانه ۱۳ هزار واحد

وی با اشاره به احداث ۱۰ هزار واحد در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی نیز در سطح شهرهای استان بوشهر احداث خواهد شد.

رستمی از ساخت سالانه ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد و بیان کرد: ارائه خدمات به متقاضیان خودمالکی از دیگر برنامه‌ها است که انتظار داریم با استقبال مردم استان روبرو شود.

وی افزود: بر اساس این طرح افرادی که در محدوده بافت فرسوده شهرها ملک یا زمین دارند و سایر افرادی که در سایر نقاط شهرها از خود شان زمین ملکی دارند نیز می‌توانند با استفاده از تسهیلات بسیار خوب و کم بهره و باز پرداخت دراز مدت این طرح برای ساخت مسکن استفاده کنند.

مهر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا