راه و شهرسازیمجله خبری

ساعات جدید طرح ترافیک تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران زمان اجرای طرح ترافیک در صبحگاه و بعدازظهر تغییر کرده است؛ به این ترتیب که ساعت شروع اجرای طرح ترافیک از امروز، دوشنبه ۱۵ فروردین به ۶:۳۰ و ساعت پایان آن به ۱۷ تغییر کرده است.

پیش از این مصوبه، زمان اجرای طرح‌ترافیک از آبان پارسال تا پایان اسفند ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰  بود. بنا بر اعلام مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تغییر نیم ساعته اجرای طرح ترافیک در بعد از ظهر تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. اما آن‌‌طور که پیش‌‌تر وعده داده شده بود مقرر شده زمان صبحگاهی شروع اجرای این طرح با توجه به بازگشایی حضوری مدارس و مراکز آموزشی از یک‌‌سو و بازگشت ساعت کار ادارات به وضعیت عادی بازتنظیم شود. به این ترتیب از امروز شروع طرح ترافیک به روال پیش از کرونا ساعت ۶:۳۰ خواهد بود و فعلا تا پایان ماه رمضان زمان پایان این طرح ساعت ۱۷ تعیین شده است. در صورتی که پس از اتمام ماه رمضان، درباره تغییر زمان پایان طرح‌ترافیک اطلاع‌‌رسانی شود، باید منتظر تغییر این زمان به ساعت ۱۹ باشیم؛ کمااینکه روال پیش از شیوع کرونا این بود که در نیمه اول سال بازه اجرای طرح ترافیک تا ساعت ۱۹ ادامه داشت و در نیمه دوم سال به ۱۸ کاهش پیدا می‌کرد. طبعا اتخاذ هر تصمیم جدیدی در این رابطه از سوی مدیران ترافیکی شهر اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا