راه و شهرسازیمجله خبری

جزئیات اجرای طرح اقدام ملی در قرچک

به گزارش ساختمان آنلاین:  بهمن خطیبی در جلسه شورای مسکن که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، ۲ زمین ۸۳ و ۴۴۳ هکتاری در قرچک در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی‌ماه افزود: ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و مشاهده شرایط لازم، مدارک را بارگذاری کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی تصریح کرد: مالکین حقیقی و حقوقی واحدهای نیمه‌ساخت نیز می‌توانند بنابر شرایط اعلامی و به منظور بهره‌مندی از تسهیلات برای تکمیل واحد مسکونی خود، در این طرح شرکت کرده و در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

خطیبی گفت: مردم قرچک استقبال خوبی از این طرح داشته و امیدواریم با تسریع در پالایش افراد ثبت‌نامی، هرچه سریع‌تر ادامه روند به اطلاع سرپرستان خانوار برسد.

فرماندار قرچک افزود: این طرح اقدامی امیدآفرین توسط دولت، با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخ به نیاز جامعه است که شرایط این شهرستان برای احداث این پروژه مساعد است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های مسکن باید با دقت بالایی انجام شده و تمامی جوانب از جمله تخصیص زیرساخت‌های اساسی و پیوست‌های فرهنگی اجتماعی آن لحاظ شود تا در آینده مشکلی برای ساکنین به وجود نیاید.

خطیبی گفت: شهرستان قرچک به دلیل نزدیکی به تهران و دارا بودن امکانات و زیرساخت‌های مناسب و توسعه فعالیت‌های تولیدی در شهرک صنعتی قرچک، شرایط بسیار مناسبی را برای استقرار جمعیت دارا است و این طرح می‌تواند با در نظر گرفتن پیوست فرهنگی مورد نیاز ساکنین، شرایط مطلوبی را در توسعه شهرستان به همراه داشته باشد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ایرنا

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا