راه و شهرسازیمجله خبری

استفاده از توان داخلی در طرح‌های مسکنی

به گزارش ساختمان آنلاین:   بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون در حاشیه افتتاح دهمین نمایشگاه آسانسور و بالابر در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه تولید داخل آسانسور، بالابر و پله برقی توفیقات خوبی کسب شده و شرکت‌های بسیاری برای گسترش تولید داخلی ورود کردند.

وی اضافه کرد: صنعت آسانسور و بالابر از ملزومات اصلی ساخت ساختمان است و با توجه به اراده دولت مبنی بر ساخت چهار میلیون واحد مسکونی، یکی از عوامل مورد نیاز آسانسور است.

عبداللهی گفت: در ساخت این واحدهای مسکونی، تولیدات داخلی مورد توجه قرار می‌گیرند و مخصوصا اتاق تعاون که مجری ۲۰۰ هزار واحد از مجموع چهار میلیون واحد مسکونی است این نوید را می‌دهد که تمامی نیازهای بخش آسانسور و بالابر این واحدها از داخل تامین شود.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر در حوزه صنعت آسانسورپیشرفت‌های بسیاری حاصل شده و شرکت‌های داخلی قسمت اعظم نیازهای داخلی را تامین می‌کنند و اتاق تعاون نیز بعنوان متولی برگزاری این نمایشگاه برای حمایت از این صنعت تمام امکانات خود را بکار گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا