مجله خبریصنایع ساختمانیفن آوری های ساختمانی

متفاوت‌ترین و محتوا محورترین رویداد صنعت ساختمان BuildX

اولین رویداد TEDx در صنعت ساختمان بانام بیلدکس BuildX با محوریت ساختمان فردا قرار است در روز جمعه 11 اسفندماه 1402 از ساعت 14 تا 21 در سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شود.

مهندس امیرطه نوروزی مسئول برگزاری همایش در این باره به خبرنگار ساختمان آنلاین گفت: این همایش متفاوت ترین رویداد و محتوا محورترین رویداد صنعت ساختمان خواهد بود که روش ارائه سخنران ها قرار است به سبک تدکس TEDx و با خلاقانه ترین روش، بصورت داستان سرایی Story Telling، فکت محور بودن، درگیر کردن احساسات و استفاده از نرو مارکتینگ Nero Marketing اجرا و برگزار شود.

وی همچین افزود: نکته ی دیگر این همایش بازی محور بودن آن است. به این صورت که جامعه هدف و مخاطبان همایش هم بصورت انتخابی و در سه دسته متخصصین، سازندگان و فعالان صنعت ساختمان برای حضور در این رویداد دعوت شدند که قرار است در زمان ورود به سالن در پلتفرم همایش عضو بشوند و از طریق گیمیفیکیشن طراحی شده برای همایش بتوانند بعد از هر ارائه، سخنران مربوطه را ارزیابی کنند و این رای ها در سه گروه ذکر شده بصورت آنلاین بروی نمایشگر در سالن نمایش داده می شود.

نوروزی در ادامه گفت: برای ایجاد سرگرمی و بالابردن جذابیت بیشتر همایش و همچنین ایجاد انگیزه در مخاطب بعد از هر ارائه و در حین ارزیابی مخاطبان، تک نوازی در همایش حضور دارد که قطعه موسیقی کوتاه متناسب با ژانر ارائه هر سخنران می نوازد.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش بیش از 50 اینفلوئنسر فضای مجازی، پایگاه های خبری و خبرگزاری مرتبط با صنعت ساختمان هم برای پوشش بهتر این مراسم حضور دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا