صنایع ساختمانیمجله خبری

همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین:   مولود ایرجی­‌زاد در جریان نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش­های اقتصادی کشور است و از آنجا که یکی از صنایع فرصت­آفرین، برای رشد اقتصادی و اشتغال­زایی به شمار می­رود، این صنعت می­تواند نقش انکار­ناپذیری در تولید فرصت­های سرمایه­گذاری، تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد و رونق تولید ملی ایفا کند.

وی تاکید کرد: با این رویکرد بر آن شدیم تا برترین مدیران موفق در صنعت ساختمان را گرد هم جمع کنیم تا بتوانیم از تجربیات ارزشمندشان استفاده کرده و زمینه­ای برای همکاری و تعامل بین تمامی فعالین این بخش ایجاد نماییم.

ایرجی‌­زاد با اشاره به محورهای این گردهمایی گفت: آشنایی با آخرین دستاوردهای تجربی مدیران موفق در صنعت ساختمان، فراهم­سازی بستری مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مدیران سراسر کشور، جلب مشارکت فعالان صنعت ساختمان و اهمیت استفاده از شیوه­های نوین در حوزه مدیریت، بررسی شکست­های اقتصادی مدیران و اشاعه فرهنگ صحیح مدیریت و برنامه­ریزی و توسعه آموزش علوم انسانی در صنعت ساختمان، از جمله مهمترین رویکردهای برگزاری این گردهمایی است.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان با تاکید بر اینکه قرار است مقامات دولتی و مسئولان عالی­رتبه کشوری در این همایش حاضر شوند گفت: بر اساس رایزنی­های صورت گرفته، قرار است پیشکسوتان صنعت ساختمان، مدیران ارشد وزارتخانه راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر تهران، برخی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، مسئولان سازمان نظام مهندسی و… در این همایش حضور داشته باشند.

ایرجی­‌زاد اذعان داشت: در این گردهمایی، هیئت داوران با در نظر گرفتن شاخص­های کمی و کیفی متعدد، نظیر همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمانی و … نسبت به انتخاب مدیران موفق در صنعت ساختمان اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتخاب و معرفی نام­آوران صنعت ساختمان، می­تواند نقش موثری در ایجاد هم­افزایی بین شرکت­های ساختمانی داشته باشد و برگزاری این همایش، فرصتی مناسب برای تحقق این اهداف خواهد بود.

ایرجی­زاد همچنین با اشاره به شرایط رکود صنعت ساختمان و افزایش سرسام­آور هزینه­های تولید مسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه مسکن، پیشران اقتصاد کشور است، تحول در این بخش اثر مثبتی بر شرایط کلی اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی یکی از نکات کلیدی تقویت صنعت ساختمان را تعامل بین بخش خصوصی و دولتی ارزیابی کرد و اظهارداشت: در این همایش حضور متولیان مختلف از دستگاه­های ذی­ربط و همچنین سرآمدان صنعت ساختمان در بخش خصوصی، زمینه مساعدی را برای برقراری ارتباط بین دولت و بخش خصوصی فراهم خواهد نمود.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان در ادامه همچنین افزود: سازندگان، معماران و طراحان داخلی، مهندسان مرتبط با صنعت ساختمان، تولیدکنندگان، مدیران و مشاوران املاک، فعالین صنعت ساختمان، برندهای معتبر ساختمانی و دانشجویان معماری و عمران نیز ترکیب مدعوین این همایش را تشکیل می­دهند.

در همین حال در ادامه این نشست خبری، مهدی توانایی ­رنجبر، مجری همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان، با یادآوی این موضوع که مسکن، لوکوموتیو اقتصاد کشور است خاطرنشان ساخت: باتوجه به اینکه صنعت ساختمان درایجاد بسترهای اشتغال­زایی مقام اول را دارد و با درنظرگرفتن وابستگی این صنعت با بسیاری از صنایع دیگر، رکود و رونق این صنعت بشدت در تورم یا شکوفایی اقتصادی کشور موثر است و این صنعت می­تواند به تنهایی بار بزرگی را از دوش دولت برداشته و تحولات شگرفی را در اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی با یادآوری این موضوع که  هلدینگ بهشت به عنوان یکی از فعالان صنعت ساختمان همواره به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب نیروهای جوان و مستعد درصنعت ساختمان از طریق بسترهای رقابتی بوده است تصریح کرد: بزرگترین رسالت این همایش، ایجاد فرصت­های شغلی برای جوانان مستعد و خلاق در صنعت ساختمان بوده است و با این رویکرد با برگزاری مسابقه­ای در دو بخش نما و طراحی داخلی در سبک مدرن، ضمن اعطای جوایز، تمهیدات لازم برای جذب جوانان و دانشجویان نخبه به صنعت ساختمان فراهم خواهد شد که این امر یکی از شاخص­ترین محورهای برگزاری این همایش خواهد بود.

شایان ذکراست، این گردهمایی با مدیریت هلدینگ ساختمانی بهشت، در تاریخ ۱۸ اسفند ماه۱۴۰۰، ساعت ۱۵ الی ۱۹ بعدازظهر، در سالن ۴۵۰ نفری مجموعه فرهنگی هنری آسمان، واقع در خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان فیروزکوه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا