اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

نشست تخصصی انقلاب صنعتی چهارم و سیستم‌های نوین صنعت ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین، نشست مذکور به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در محل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک برگزار می شود.

سرفصلهای این دوره تخصصی شامل تعاملات بین اللمی راهی برای توسعه صنعت ساختمان است که از سوی مهندس امیدرضا ریاحی، عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون خدمات مهندسی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ارایه می شود.

همچنین در بخش دیگری انقلاب صنعتی چهارم؛ فرصتها و الزامات صنعت ساختمان از سوی دکتر مجتبی پوربخت، عضو هیات علمی دانشگاه کاسای ژاپن ارایه میشود که محورهای اصلی این تحقیق شامل مواردی نظیر تاریخچه انقلاب صنعتی، معرفی آخرین فناوری های نوین ساخت وساز و.. است.

بخش دوم این نشست تخصصی مربوط به مبانی و مفاهیم صنعتی سازی ساختمان است که مهندس جعفر قرائتی ستوده، دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان نسبت به ارایه آن اقدام می کند.

همچنین بخش سوم این نشست مربوط به معرفی نماهای بتن الیافی است که از سوی مهندس محسن اسلامی پور ارایه می شود و مهمترین رویکرد های این موضوع شامل مواردی نظیر آشنایی با نماهای نوین، الزامات تولید قطعات بتن الیافی و.. است.

شایان ذکر است که این نشست روز پنج شنبه نوزدهم آبان ماه در محل شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد الکترونیک  از ساعت 9 الی 13 برگزار می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا