مجله خبریصنایع ساختمانی

رویکرد دولت توجه جدی به موضوع صنعتی سازی است

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر صنعتی سازی، گفت: بر اساس مبحث ۱۱ قانون مقررات ملی ساختمان یکی از راه های توسعه صنعت ساختمان سازی، توجه جدی به اجرای صنعتی ساختمان هاست.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: بر اساس مبحث ۱۱ قانون مقررات ملی ساختمان یکی از راه های توسعه صنعت ساختمان سازی، رویکرد جدی به اجرای صنعتی ساختمان هاست.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با یادآوری اینکه صنعتی سازی به روشی گفته می شود که میزان استفاده منابع انسانی، مواد اولیه و سرمایه را در راستای پاسخ دهی به نیاز مسکن جامعه و بهره وری اقتصادی برآورده کند، توضیح داد: با دانستن مزایای انبوه سازی و اجرای طرح صنعتی سازی ساختمان ها، استقبال از اجرای این طرح بیشتر خواهد بود. لازمه صنعتی سازی در غیر انبوه، این است که پیش ساختگی انجام شود.

وی افزود: پیش ساختگی به این صورت انجام می شود که قسمتی از ساختمان در محیطی غیر از محل احداث که عوامل جوی جهت افزایش کیفیت ساخت مورد کنترل قرار می گیرد، ساخته و در محل پروژه به صورت پیش ساختگی نصب می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا