راه و شهرسازیمجله خبری

سقف وام پروژه‌های صنعتی‌سازی مسکن افزایش یافت

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از راهبرد معاصر، مصوبه افزایش سقف تسهیلات برای پروژه‌های صنعتی‌سازی مسکن توسط بانک مرکزی به 27 مدیرعامل بانک در کشور ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، در صورت نیاز به جانمایی متقاضیان طرح های حمایتی مسکن در شهرها، در قالب توسعه سکونتگاه ها، سقف تسهیلات قابل پرداخت به این سکونتگاه ها صرفا برای این طرح ها و با تایید وزارت راه و شهرسازی معادل شهر محل سکونت متقاضیان خواهد بود.

افزایش تسهیلات ساخت مسکن هایی که به روش نوین ساخته می شوند

همچنین سقف تسیهلات تخصیصی به پروژه هایی که از شیوه نوین صنعت و ساختمان مورد تایید وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن با رعایت شیوه نامه های تعیین قیمت تمام شده ساخت آن وزارت، استفاده کند، مشروط به کاهش مدت زمان مشارکت مدنی، کاهش هزینه ساخت و افزایش کیفیت ساختمان، تا 20 درصد نسبت به سایر پروژه ها افزایش یابد.

مصوبه بانک مرکزی در خصوص مصوبات بیست و دومین و بیست و سومین جلسات شورای عالی مسکن در راستای تسریع پرداخت تسهیلات احداث و نوسازی موضوع قانون جهش تولید و تامین مسکن، صادر شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا